کورش عروج

آشنایی با سبک ژرف گرایی و آثار نقاشی،موسیقی،عکس،ویدیو،کتاب آموزشی و پندارهای کورش عروج

کورش عروج

آشنایی با سبک ژرف گرایی و آثار نقاشی،موسیقی،عکس،ویدیو،کتاب آموزشی و پندارهای کورش عروج

نظرات  (۱)

بسیار بسیار ممنون بابت آپلود و به اشتراک گذاشتن این اذان زیبا و روحبخش... خدا به شما خیر دهد. سالهای سال بود که این نوای ملکوتی در گوشم و در اعماق وجودم سکنی گزیده بود (حدودا از یکی از سحرهای ماه مبارک رمضان سال 1380 که برای برای اولین بار این اذان مرحوم استاد صبحدل رو شنیدم ) و همیشه با خودم زمزمه میکردم و دنبال شنیدن دوباره آن بودم که خدا رو شکر بعد از بیست سال بالاخره تونستم این اذان بی نظیر رو پیدا کنم، بشنوم و دانلود کنم.

باز هم کمال تشکر رو از شما دارم 🙏

پاسخ:
سلام علیکم و روز بخیر آقا جعفر بزرگوار و گرامی
بیش از بسیار از لطف شما بزرگوار سپاسگزارم.
إن شاء الله خداوند رحمان و رحیم و قادر به همه خوبان عالم خیر بدهد که مشتاق و دوستدار اذان و نواهای ملکوتی هستند. خدا را بیکران سپاسگزارم که به نوای گمشده معنوی خودتان پس از بیست سال رسیدید.
همواره ممنونم و إن شاء الله همیشه خوب و تندرست باشید.
یا حق و علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی